Pokusili jsme se shrnout nejčastější dotazy, které předchází Vaší objednávce. Neprodáváme jen nábytek, ale pocit domova… Rádi Vás přijmeme jako člena rodiny nábytku ENO.
1 / Je možné si zboží před objednáním někde prohlédnout?
Ano, zboží si můžete prohlédnout v naší prodejně o výměře 1200 m², a to ve Bzenci - ulici Průmyslová 1571.
Prioritou je pro nás mít na prodejně „novinky“ i stálou nabídku a také nejprodávanější nábytek, ale nelze mít vystaveno všechno z nabídky na internetovém obchodu. Díky tomu, že jsme nábytek viděli na vlastní oči, můžeme Vám vždy pomoci s výběrem, což je pro Vás příjemnější při koupi nábytku.
Zboží na prodejně obměňujeme a nabídka se na prodejně může denně měnit… Proto Vás prosíme, abyste v případě zájmu návštěvy prodejny kontaktovali naše prodejce telefonicky nebo prostřednictvím mailu, zda Vámi požadované zboží se nachází na prodejně.
2 / Je nabízené zboží skutečně kvalitní?
V tomto ohledu se snažíme dodržovat nejpřísnější měřítka kvality. Nesnažíme se prodávat zboží za jakoukoliv cenu, ale z nabízeného zboží si vybíráme a s výrobci spolupracujeme už řadu let. Díky dlouhodobé spolupráci Vás můžeme informovat o aktuálních změnách u výrobce.
3 / Odpovídají fotky zboží skutečnosti?
U nabízeného zboží se snažíme o co nejvěrnější vyobrazení, a proto veškerý námi nabízený sortiment odpovídá skutečnosti.
4 / Zasíláme vzorník potahových látek?
Potahový materiál Vám zašleme dle našich skladových zásob vzorků, bohužel všechny vzorky nemáme k odeslání. Pro lepší představu Vám zašleme FOTKU mailem Vámi vybraného potahového materiálu – latky@nabytek-eno.cz. Lépe tak zhodnotíte barvu, strukturu a provedení potahového materiálu. Rádi Vám poradí, zda je pro Vás potahový materiál vhodný v případě domácích mazlíčků nebo dětí!!
5 / Dodací lhůty?
Dodací lhůta je uvedena u každého zboží. Dodací lhůta je pouze orientační – zpravidla dojde k doručení dříve, ale díky objednání na zakázku může dojít i k prodloužení lhůty. Vždy je o tomto stavu prodloužení lhůty zákazník informován.
Zákazník může využít OSOBNÍHO ODBĚRU a zboží si tak vyzvednout v našem centrálním skladu ve Bzenci v ulici Dělnická 414 (okr. Hodonín), avšak po předešlé telefonické dohodě s dispečerem - +420 777 311 428.
SKLADEM – zboží je Vám doručeno max. do 14 dní v závislosti na vzdálenosti – vše se snažíme dodat k Vaší spokojenosti.
Dodání 1-3 týdny – zboží nemáme skladem, ale je skladem u výrobce. Díky tomu jsme schopni dodat zboží do 3. týdnů.
Dodání 2-4 týdny – zboží nemáme skladem, ale je skladem u výrobce. Díky tomu jsme schopni dodat zboží do 4. týdnů.
Dodání 4-6 týdnů – tato lhůta se vztahuje na zboží, které se následně posílá výrobci a je zadáno do výroby. Dodací lhůta je zpravidla 4-6 týdnů, ale může dojít k prodloužení lhůty až na 8. týdnů, díky výpadku potahového materiálu, důležitých komponentů k výrobě a letních dovolených zaměstnanců. Dodání zboží je zpravidla cca 5 týden.
Dodání 4-6 týdnů (max. 10 týdnů) - tato lhůta se vztahuje na zboží, které se následně posílá výrobci a je zadáno do výroby. Dodací lhůta je zpravidla 6 týdnů, ale může dojít k prodloužení lhůty až na 10. týdnů, díky výpadku potahového materiálu, důležitých komponentů k výrobě a letních dovolených zaměstnanců.
Dodání v období překlenutí kalendářního roku – ke změně dodací lhůty může dojít v období překlenutí kalendářního roku nebo po uzavření objednávek. Tedy objednávka provedená v prosinci bude brána jako objednávka provedená v lednu a bude tak začínat běh její lhůty, jelikož dochází k zastavení dodávek zboží od výrobců. Dodací lhůta bude vždy sdělena zákazníkovi.
6 / Jak je to s dopravou??
Dopravu zajišťujeme po celé České republice vlastními auty. Více o způsobech dopravy.
Pokud je u zboží DOPRAVA ZDARMA je doprava zdarma.
V případě, že je doprava účtována, tak se cena dopravy odvíjí od ceny objednávky:
1) pokud je objednávka do 10.000,- tak doprava činí 500,-
2) pokud je objednávka nad 10.000,- tak doprava činí 600,-
Dispečer kontaktuje zákazníka cca 2-3 dny před dodáním zboží a informuje zákazníka o jeho dodání. Řidič je se zákazníkem celý den v kontaktu a půl hodinu nebo hodinu před příjezdem telefonicky kontaktuje zákazníka.
Dopravou se rozumí, že dopravce přepraví věc (zboží) z určitého místa (místo odeslání) do určitého jiného místa (místo určení), a není tím myšlen výnos objednaného zboží.
7 / Zboží a přepravní služba?
Spokojený zákazník je naše přednost a díky tomu máme vlastní vozový park, a tím předcházíme možným problémům s poškozením zboží. Nábytek je velice náchylný na poškození – poškrábání nebo protrhnutí pot. materiálu nebo poškození hran u rohů – dokáže dost zamrzet a následně řešit s přepravcem reklamaci. Řidiči nábytku ENO mají zkušenosti s rozvozem a výnosem zboží, takže vše budete mít doma v pořádku.
Přepravní službou posíláme pouze zboží, které není náročné na poškození. Pokud zvolíte v objednávce formu dopravy přepravní službu a nebude vhodná – kolega Vás bude informovat, ať přecházíme následným potížím.
8 / Výnos a montáž?
Výnos zboží zajišťujeme, ale je nutná předešlá domluva nebo specifikace v poznámce v objednávce, jelikož jezdí pouze 1 řidič. Vše dokážeme dořešit dle vašich požadavkům a k Vaší spokojenosti.
Montáž zajišťujeme pouze dle předešlé domluvy. Kontaktujte nás s Vašimi požadavkami.
9 / Placení záloh a platba?
Na našem internetovém obchodu nepožadujeme žádnou zálohu, celou částku hradí zákazník, až při převzetí zboží řidiči. Více o způsobech platby.
Preferujeme platbu při převzetí zboží v hotovosti či platební kartou, ale pokud požadujete platbu převodem postačí vše zadat v objednávce.
Spolupracujeme se společnostmi, které Vám pomohou mít zboží i na splátky, a to Home credit, jak na internetu tak i v naší prodejně. Vše je velice jednoduché a rychlé z pohodlí domova.
Dále Vám pomůžeme i s nákupem prostřednictvím FKSP. Postačí nás pouze informovat a vše dořešíme k Vaší spokojenosti.
10 / Mohu objednané zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí?
Na dodané zboží se skutečně vztahuje 14 denní ochranná lhůta, ve které máte nárok zboží bez udání důvodů nepoškozené a v originálním balení vrátit zpět a požadovat vrácení peněz ve výši plnění ceny zboží. Dopravné a další náklady spojené s realizací objednávky jsou na vrub zákazníka.
11 / Reklamace?
Spokojenost zákazníků stavíme nade vše, proto případné reklamace snažíme řešit u zákazníků dle charakteru reklamace, což je pro zákazníka velice příjemné, nenákladné a bezstarostné. Postačí pouze vyplnit REKLAMAČNÍ LIST a foto dokumentaci zaslat na mail reklamace@nabytek-eno.cz.
Pokud máte nějaké otázky – neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo mailem. Rádi Vám vše ujasníme.