Proč nakupovat u nás?

1 / Vlastní prodejna

NÁBYTEK-ENO není pouze internetový e-shop, ale obchod s letitou a srdeční tradicí v kamenné prodejně. Kontakt se zákazníkem nás těší a vaše příběhy nás posouvají dál… Máme velké zkušenosti s prodejem nábytku a můžeme se s Vámi o ně podělit na prodejně o rozloze 1200 m2. Díky skutečnosti, že máme prodejnu, tak víme „co prodáváme“. Nábytek má mnoho specifik, které je nutné před nákupem zhodnotit a my Vám s radostí pomůžeme… jelikož my neprodáváme jen nábytek, ale pocit domova…

 2 / Novinky

Připravujeme pro Vás stále novinky… Neustále s výrobci vybíráme nové designy a také osvědčené potahové materiály a provedení dřev a laminátů. Novinky máte stále ve větší oblibě.

 3 / Rozmazlujeme si Vás informacemi

Pokud vám popis či technická specifikace u zboží nedostačuje, tak nás prosím kontaktujte mailem či telefonicky. Pokusíme se Váš dotaz vyřídit co nejdříve a k vaší spokojenosti. Díky naší prodejně Vám můžeme vyfotit, co si budete přát, jelikož detaily dělají domov…

 4 / Zboží skladem

V našich silách není možné mít všechno zboží z e-shopu skladem… Pokud je u zboží informace o dostupnosti – skladem, tak je možné mít zboží hned. Dodání „hned“ zařídit neumíme, ale postaráme se o to, aby vaše objednávka byla doručena, co nejrychleji. Pokud na zboží spěcháte, tak můžete využít osobního odběru.

 5 / Platba záloh a platby

Na našem internetovém obchodu nepožadujeme žádnou zálohu, celou částku hradí zákazník, až při převzetí zboží řidiči. Preferujeme platbu při převzetí zboží v hotovosti či platební kartou, ale pokud požadujete platbu převodem postačí vše zadat v objednávce. Spolupracujeme se společnostmi, které Vám pomohou mít zboží i na splátky, a to Home credit a Cofidis, jak na internetu tak i v naší prodejně. Vše je velice jednoduché a rychlé z pohodlí domova. Více o způsobech platby.

 6 / Bezpečný nákup a vrácení zboží do 14 dnů

U nás se nemusíte bát nakoupit! Na dodané zboží se skutečně vztahuje 14-denní ochranná lhůta, ve které máte nárok zboží bez udání důvodů nepoškozené a v originálním balení vrátit zpět a požadovat vrácení peněz ve výši plnění ceny zboží. A aby toho nebylo málo, náš obchod získal díky spokojenosti našich zákazníků certifikát Ověřeno zákazníky.

 7 / Vlastní doprava

Aby k Vám všechny objednávky dorazily co nejdříve, zajišťujeme vlastní dopravu. Spokojený zákazník je naše přednost a díky tomu máme vlastní vozový park, a tím předcházíme možným problémům s poškozením zboží. Nábytek je velice náchylný na poškození – poškrábání nebo protrhnutí pot. materiálu nebo poškození hran u rohů – dokáže dost zamrzet a následně řešit s přepravcem reklamaci. Řidiči nábytku ENO mají zkušenosti s rozvozem a výnosem zboží, takže vše budete mít doma v pořádku.

 8 / Doprava zdarma

Pokud je u zboží doprava zdarma, tak máte dopravu ZDARMA. Dopravu zdarma zajišťujeme po celé České i Slovenské republice vlastními auty.  

 9 / Reklamace

Spokojenost zákazníků stavíme nade vše, proto případné reklamace snažíme řešit u zákazníků dle charakteru reklamace, což je pro zákazníka velice příjemné, nenákladné a bezstarostné. Postačí pouze vyplnit REKLAMAČNÍ LIST a foto dokumentaci zaslat na mail reklamace@nabytek-eno.cz.  

 10 / Spokojení zákazníci

V tomto ohledu se snažíme dodržovat nejpřísnější měřítka kvality, jelikož spokojenost našich zákazníků je naše přednost. Nesnažíme se prodávat zboží za každou cenu, ale z nabízeného zboží si vybíráme a s výrobci spolupracujeme už řadu let. Kontakt se zákazníkem nás těší a vaše příběhy nás posouvají dál…

Menu
Slovensky