Dopravu zajišťujeme po celé České i Slovenské republice vlastními auty.
Spokojený zákazník je naše přednost a díky tomu máme vlastní vozový park, a tím předcházíme možným problémům s poškozením zboží. Nábytek je velice náchylný na poškození např. poškrábání nebo protrhnutí potahového materiálu anebo poškození hran u rohů, to dokáže dost zamrzet a následně řešit reklamaci s přepravcem je velmi nepříjemná záležitost. Díky této skutečnosti jsme šli cestou, kdy zboží rozváží naše společnost. Řidiči nábytku ENO mají zkušenosti s rozvozem a výnosem zboží, takže vše budete mít doma v pořádku.
Záleží nám na každé objednávce, a proto je naše priorita zboží dodat v naprostém pořádku. Každé doručení má mnoho podob… někdo si svou krásu může užívat okamžitě a někdo si musí vyčkat než zboží smontuje... ale kouzlo okamžiku přijde a vy si můžete následně vychutnat domácí pohodu
Způsoby dopravy:
1 / Doprava NÁBYTKU ENO
Pokud je u zboží DOPRAVA ZDARMA je doprava zdarma.
V případě, že je doprava účtována, tak se cena dopravy odvíjí od ceny objednávky:
1) pokud je objednávka do 10.000,- tak doprava činí 500,-
2) pokud je objednávka nad 10.000,- tak doprava činí 600,-
Dispečer kontaktuje zákazníka cca 2-3 dny před dodáním zboží a domlouvá se na dopravě. Řidič je se zákazníkem celý den v kontaktu a půl hodinu nebo hodinu před příjezdem telefonicky kontaktuje zákazníka o dovozu zboží.
Dopravou se rozumí, že dopravce přepraví věc (zboží) z určitého místa (místo odeslání) do určitého jiného místa (místo určení), a není tím myšlen výnos objednaného zboží.
2 / Přepravní společnost DPD
Pro doručení vašeho zboží můžete využít služby DPD. Kurýr na vaši adresu dorazí po předešlé informaci prostřednictvím mailu či sms a to mezi 7 – 18 hod. Kurýrovi můžete zaplatit pouze hotově.
Přepravní službou posíláme pouze zboží, které není náročné na poškození. Pokud zvolíte v objednávce formu dopravy přepravní službu a nebude vhodná, tak Vás kolega bude informovat, ať přecházíme následným potížím.
3 / Osobní odběr
Zboží si můžete vyzvednout v našem skladu ve Bzenci v jakýkoliv pracovní den mezi 8 – 16 hod. po předešlé telefonické dohodě s dispečerem - +420 777 311 428. Zaplatit nám můžete na místě pouze hotově.
Máte další dotazy k dopravě? Nebo Vás zajímá něco jiného? Podívejte se na nejčastější kladené otázky před nákupem...