Způsoby dopravy

Doprava

1 / Doprava NÁBYTKU ENO

Dopravu zajišťujeme po celé České i Slovenské republice vlastními auty.


Spokojený zákazník je naše přednost a díky tomu máme vlastní vozový park, a tím předcházíme možným problémům s poškozením zboží. Nábytek je velice náchylný na poškození – poškrábání nebo protrhnutí potahového materiálu nebo poškození hran u rohů – dokáže dost zamrzet a následně řešit reklamaci. Řidiči nábytku ENO mají zkušenosti s rozvozem a výnosem zboží, takže vše budete mít doma v pořádku.

Pokud je u zboží DOPRAVA ZDARMA je doprava zdarma.

V případě, že je doprava účtována, tak se cena dopravy odvíjí od ceny objednávky:

1) pokud je objednávka do 10.000,- tak doprava činí 500,-  

2) pokud je objednávka nad 10.000,- tak doprava činí 600,-

Dispečer kontaktuje zákazníka cca 2-3 dny před dodáním zboží a domlouvá se na dopravě. Řidič je se zákazníkem celý den v kontaktu a půl hodinu nebo hodinu před příjezdem telefonicky kontaktuje zákazníka o dovozu zboží.

Dopravou se rozumí, že dopravce přepraví věc (zboží) z určitého místa (místo odeslání) do určitého jiného místa (místo určení), a není tím myšlen výnos objednaného zboží.

2 / Přepravní společnost DPD

Pro doručení vašeho zboží můžete využít služby DPD. Kurýr na vaši adresu dorazí po předešlé informaci prostřednictvím mailu či sms a to mezi 7 – 18 hod. Kurýrovi můžete zaplatit pouze hotově.

Přepravní službou posíláme pouze zboží, které není náročné na poškození. Pokud zvolíte v objednávce formu dopravy přepravní službu a nebude vhodná, tak Vás kolega bude informovat, ať přecházíme následným potížím.

3 / Osobní odběr

Zboží si můžete vyzvednout v našem skladu ve Bzenci v jakýkoliv pracovní den mezi 8 – 16 hod. po předešlé telefonické dohodě s dispečerem - +420 777 311 428. Zaplatit nám můžete na místě pouze hotově.

Máte další dotazy k dopravě? Nebo Vás zajímá něco jiného? Podívejte se na nejčastější kladené otázky před nákupem...

Menu
Slovensky